Ljung

 
Snart dags att göra höstfint ute...
 
Tjabba,
sitter i soffan efter en lååång dag på stan! Ja vi är en av dom "tokiga" familjerna som köper vinteroverall mitt i sommaren, men tro mig om en månad sinar lagren.... ;-) Det var rabatt i helgen och varje sparad krona är ju bra. Ni vet att klä en liten en, det är dyrt det. Iallafall, det blev en knallrosa variant som vi hoppas håller måttet i vinter. Sen blev det lite mer kläder till Ella, det behövs om vi säger så. Och mamman hittade faktiskt för ovanlighetens skull något jättefint! Jag är nöjd :-) Jag försöker hålla mig ifrån hennes-träsket, såå tråkigt...! Finns ju massa mer affärer, typ;-).

Som vanligt lite Ikea-löpning och ett mysigt besök på Blomsterlandet, sommarblommorna börjar ju sjunga på sista versen så jag köpte lite nya plant och krukor. Imorgon ryker nog sommarblomstren för jag är så less på dem, och en av mina amplar är en mindre zoologisk trädgård, ohyran frodas;-). Jag känner mig redo för hösten på riktigt!! 
 
 
 
Imorn ska vi ha stora röj och rensardagen, jag har förberett J men jag tror han bangar.... som vanligt!!! Men skam den som ger sig. Ella får vara med så gott det går, skruttan har ju hosta igen :/
 
 
Sov så gott! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0