När shopping är som bäst

 
Indiska har ju megarea nu, och när mina ögon fick syn på denna lilla rosa skapelse fick den följa med hem. Har flyttat runt den här hemma och inte funnit rätta platsen men med det löjligt låga priset kunde jag inte låta bli. Passar väl alltid någonstans...?
 
 
Små fat till tapas, smycken, blockljus...
 
 
Till höstens te-mys:-)!
Jag vet att det är mycket fokus på shopping, men det gäller att passa på nu. Jag menar, jag betalade inte ens 100 kr för allt sammanlagt. Det mina vänner, kallar jag kap ;-) Och hundra kronor är ju inte mycket.. Knappt början på en miljon.
 
 
Uggghh, idag fick vi sovmorgon efter en trevlig kväll/natt! Jag blev dock aptrött där på slutet och trodde aldrig jag skulle orka gå hem. Men jag hade bra flyt under galoscherna var såklart tokpigg när vi kom hem. Nåja, några kapitel i spännande boken och sen zzzzova :-). Men vilket höstväder det var inatt, det går fort nu. Men hoppas på några högtryck till för de finns ju dem som har semester ett tag till.
 
 
Jag och Ella har myst till Tingeling-filmen nu ikväll och ätit en del godis... Majgad vad ungen åt choklad alltså. Men ibland får man det även fast man är liten. Jag är ingen Anna Skipper mot vår dotter och är väl kanske lite för givmild med det hon vill ha... Fast godis blir det ju bara en kväll i veckan. Oftast ;-).
 
 
Nu ska jag putsa ett fönster och sen påbörja en ny bok, tjooohoo! Semester är det ju i några dagar till...
 
Ha en fin kväll! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0