Shoes

 
 
 
Ja idag blev det ju en tripp till stan igen, för att köpa klinker till tvättstugan. Självklart hann jag med några andra affärer ;-)! Vi var in på Eurosko en snabbis för Ella behövde nya skorpå stört, döm om min förvåning när mina "drömskor" fanns på bordet med 70 % rabatt!! Sista paret och min storlek, ment to be? Så är det ju, ingen tvekan om saken. Sköna, härliga clogs eller träskor som det heter på ren svenska - underbart 70-taliga skor. Jag tycker dem är dödsnygga, vad tycker ni? Tyvärr "lite" (läs mycket) trång men i övrigt ruskigt sköna och lätta att gå i trots liten klack. Ja, liten och liten... Jonas blev ett huvud kortare helt plötsligt ;-).
 
 
Jag inviger dom nog imorgon för då är vi bortbjudna på middag! (eller tvångsinbjudna ;-))
 
 
Jonas har gått lös på tvättstugan nu och jag ska städa sen sjunka ner i soffan med min bok som jag inte kan släppa ;-).
 
Ha en fin kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

De var toppenfina ju, vilket kap! :)

2012-08-07 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0