Skor och kärlek

 
Nytt skoinköp, denna gång en sko jag faktiskt kan ha ;-) Superfin modell, bohemisk och 70-tal och trä. Precis som jag vill ha det.
 
 
Mys ikväll!
 
 
Halloj,
har precis landat i soffan efter städning och rengöring av mig själv :-). Perfekt fredagkväll med andra ord, rena golv och nytvättat hår.. En liten cider och en gotta-skål ;-). Tyvärr är ju lyckan kort då det väntar jobbhelg för mig men imorgon kommer min bror hit på besök iallafall! Det ska bli jättekul och det blir bara vi vuxna då Ella ska till mormor och morfar :-). Hoppas på fortsatt finväder i helgen så Ella får bada ännu mera, idag hade badpoolen kommit fram på dagis = Lyckligast Ella!!
 
 
Jag har även köpt ett par nya skor ;-) Helena har ju varit här och då hux flux byter vi intressen; jag börjar handla skor och hon handlar ljuslyktor. Ombytta roller :-)
 
 
Nu över till tv'n, ha en fin kväll! ♥
 
Och... ni tar väl er hand om era nära och kära? Livet är skört ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0