Smoothies

 
Lite mellis till min sjukling! Smoothie med mango, banan, hallon.... och gojibär on the top :-)!
 
 
Min lilla skeptiker
 
Halloj, ja som ni ser vab idag igen. Men äntligen har hostan "lossnat" och jag tror, peppar, peppar att sprayen för en gångs skull hjälper...! Försöker peta i ungen allt vad nyttigheter vi har hemma, frukt, gojibär, smoothies, juice... Hon är ju sådär intresserad av ny mat och allt som inte är korv-format är ju totalt ointressant. Men skam den som ger sig! Jag tar iallafall en rejäl smoothie för att kvickna till lite :-)
 
Denna vecka bjuder på jobb också en rolig helg! (jobbhelg, ha ha) Jag ska göra höst på riktigt ute också men det får bli någon annan dag. Idag har vi innemys för att bli riktigt friskus för dagis imorn :-)
 
 
Ska försöka rota ihop någon god middag nu,
 
vi hörs! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0