Torsdag

 
En jättejätteliten Ella ♥
 
God morgon,
aaah vilken morgon. Hade det huur varmt som helst under täcket men Ella vill ju helst springa ett maraton på morgonen så bara att slänga det långa benen framför det korta.. Nu morgonkaffe så man vaknar till riktigt ;-) Ett jobbpass väntar men imorgon är jag ledig iallafall!
 
Ikväll ska jag byta gardiner, till höstgardinerna! Det är ju lite svårt att släppa taget om sommaren helt, men sommarblommorna har ju rykt och jag är bara såå less på allt rosa, rött och pastelligt. Nu vill jag ha murrigare färger ;-)
 
 
Jo annars är väl läget som det ska, alla 3 känner sig mer eller mindre förkyld... Får se om det blir något rejält utbrott - går ju en del skojsiga sjukdomar just nu...... (Lena, barnsjukdomar ;-) 
 
 
Imorgon ska jag iallafall på fest med några kollegor, kul!!!
 
 
Ha en fin torsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

Men lilla!! <3

Hua, vad fort barn växer!

2012-08-30 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0