Vad Helena gör med mig

 
 
Helena borde komma med en varningsskylt - obs! jag ger dig sko-mani.
Yepp så är det :-)!! Ovan två nya fynd, sköna Moheda-toffeln (yes en sko med klack!) och nya höststövar. Nice, really nice indeed :-)! Som vanligt efter Helena-besök trillar det ner nya skor här hemma, väldigt konstigt det där må jag säga.
 
 
Nu är hösten här mina vänner - härligt eller hur?! Jag tycker sannerligen det. Mysigt att få gosa ner sig med en filt och tända massa ljus. Samt shoppa en del dåå ;-).. Men skorna ovan får räcka för ett tag framöver, nu står Ellagumman på tur! Och kanske pappan då...
 
Idag städar jag järnet och äter c-vitaminer i massor, känner av en liten förkylning, även Ella är snorut :/
 
 
Ha en fin onsdag! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag inspirerar ;)

Svar: sant. ;-)
matildakarinjohanna.blogg.se

2012-08-22 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0