A star is born

Äntligen fått upp min "inspo-hylla" i köket. Där ska mina finaste kokböcker få husera för att sprida lite glädje... Som ni ser är det mest bakböcker som gäller :-).

 

Hej torsdag och breaking news! En liten prinsessa är född... Inga mer ord om detta behövs nog :-).

 

Idag väntar jobb såklart, men ligger bättre till tidsmässigt idag tror jag. Vi har varit vaken och "klara" sen ett tag tillbaka. Skönt med sena mornar, fast å andra sidan... Sluta 17 är inte min grej :-). Men snart är det helg igen!

 

Ella är lite snorig denna morgon, vi testar dagis ändå och se vart det bär iväg... Förhoppningsvis är det bara lite snuva som de allra flesta dras med nu för tiden.

 

Dags att fixa håret sen åka iväg till dagis. Igår var Ella kvar ensam med en fröken, hon drog Ella i pulkan som var såå nöjd. Härligt att se att hon trör sig fast hon blir ensam kvar (ingen fara med de bästa fröknarna ändå!).

 

Ha en fin prinsess-dag! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0