Åhléns

Kolla här.....

Åhléns leverar!! Herremingud så fina saker :-). Pallen är en favorit och skulle passa perfekt i vår hall. Provdockan vore fin i sovrummet...

 

Fin tavla. Vill bara att vår hall blir omgjord poff bang, skulle sitta som ett smäck just nu.

 

Ah, trött tröttare tröttast! Lilla Ella har ju (såklart) hosta igen, denna gång en retfull variant. Får se hur det blir den här omgången.... Hon är ju pigg i övrigt så vi hoppas på det bästa :-). Tror jag vab:at nån gång varje vecka sen hon började dagis i höstas, börjar kännas tröstlöst! Vill att det ska bli vår friska tid snart. Nåväl, det kunde vara värre...!!

 

Inga fredags blommor blir det här idag, jag ska ju trots allt jobba hela helgen så det känns lite onödigt ;-). Kanske något annat som piggar upp? Jag ska iallafall sno ihop semmelbullar alldeles snart så det finns att ta fram den 21 februari. Vädret är strålande idag med men blir nog inne, det är lite för kallt för hostiga lungor idag.

 

Gaahh... Känner att det här blev ett sånt neggo-inlägg, men ibland orkar man inte. Om jag fick en önskan skulle det utan tvekan vara att få ha Ella frisk. Det är väl inte vår vinter i år... Å inte min dag idag ;-).

 

Hoppas Ni får en fin fredag! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0