Alla Hjärtans Dag

Klassikern

 

Från jobbet

 

Från mina två hjärtan (mest från det stora :-)).

 

Jamen ni ser ju - jag blev uppvaktad ändå. Med råge :-). Kul med blommor, det förgyller verkligen vardagen. Blev jättejätteglad över den fina blomman, gillar sådana blommor mer än snittisar faktiskt. Om man nu får ha något tycke.. Å de får man ju :-).

 

Kvällen gör vi inget speciellt, Jonas ska t om jobba!! Men jag ska passa på och njuta av en ledig kväll... Imorgon bär det iväg mot stan tidigt, tidigt. Har ett bekymmer inför morgondagen, ett väldigt roligt sådant :-). 500 kr på Cervera, how to spend? Tjooho!!

 

Nej nu ska jag glo in DisneyJunior med lillhjärtat!

Trevlig kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0