Blått är flått kollage

 

Blått I say! Detta är känslan jag vill åt, inte något marint rysch-pysch med segelbåtar *ryyys* Nej, cleant, enkelt och blått! Vad tycker Ni? Blått är ju flått!! Detta skulle göra sig mycket bra i mitt sovrum :-). J to the onk, hör du?

 

 

Sitter i soffan och andas. Majgad, här går tvättmaskin varm. Hoppas lilltussen blir bättre nu! Har aldrig saknat Jonas så mycket som nu kan jag säga :-). Men fick en leverans med förnödigheter så vi klarar oss ett tag iallafall. Eller jag o jag - jag har mycket späck att ta av.

 

Nej krypa till kojs kanske...? Har ju en fullspäckad dag imorgon, not. Hade varit kul om de flytit på... Meen, de kommer väl! Är glad att vi klarat 3 dagar helt allena iallafall :-).

 

God natt! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Mycket fint med blått & vitt, lite lantligt sådär :) Du har så mkt ideer, jag blir lite avundsjuk. Stackars liten som är sjuk, inte lätt.

2012-02-09 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0