Bli lite inspirerad

Hej onsdag,

hittade en himla fin blogg som var helt i vitt och blått! Ja hemmet då alltså. Blev så himla inspirerad av allt vitt och blått :-). Blå är en härlig färg.. OM de blandas med mycket vitt förstås. Lite rufft blandat med skirt, snyggt!

 

H&M har en hel del blått varvat med linne. Snyggt tycker jag :-).

 



Jeansmatta från åhlens och nya bloggbilder från indiska. Gillar speciellt skålarna :-).




Också en klassisk bild från Rörstrand. Skulle jag duka såhär skulle nog ryktet börja gå att jag har tappat det. Men på bild gör det sig skitsnyggt!


Ja lite blått skulle kanske få ta sig in här.. Skulle vilja ha ett pojkrum att stöka i tror jag :-)..... Det blir lite väl mycket rosa ibland. Kanske blåsa ur allt ur sovrummet å... fixa lite?! Jonas?? Haha jag vet nog svaret själv! Jag är iallafall tokigt sugen på att börja snickra! Om jag ändå kunde ha lite tålamod så skulle det nog bli bra ;-). Ska smörja mannen rejält så blir det nog lite omgjort här.


Eller förresten..... Jag är ju hemma med Ella som har the m-sickness å då samlar jag en jäkla massa uskados!!! Ja, för kom igen - finns det någon värre sjukdom å jag är dessutom single-parent denna vecka?! Nepp! Stackars Ella också :-(.



Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min fina jäntunge å där är vi resten av kvällen.

KRAM! ♥


Psssst... H, jag beställde det dära idag! Nu håller vi tummarna:-)!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0