Blommande idéer

Gjorde en liten plantering av lite överblivna blommor. Älskar hjärtan på tråd :-)!

 

Hej,

fredag... Jag fick börja dagen med vab! Sen kom min moder och tog vid. Lillahjärtat hostar och hostar.. Är riktigt less på detta elände, min stackars stackars lilla jänta ♥ Har haft en allt annat än bra dag, tyvärr! Är så jätteless på något i mitt liv som jag inte vill eller kan gå in på närmare. Är bara less, less, less! Men det kanske blir bättre, who knows..? :-)

 

Iallafall. Vi hade ju planerat en tripp imorgon, återstår att se hur det blir med denna nu pga eländes hostan :-(.


Vilket feelgood inlägg va! Det är tur att min älskling ♥ är hemma igen och att jag är ledig... Behöver ladda mina stackars batterier.

Ni kan väl komma med någon kul nyhet? Typ något annat än att LillPrinsessan ska heta Estelle :-)... Fint namn tycker jag förresten.


Ha en fin fredagkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0