Dagen efter söndag

C-vitaminer i massor

 

Färdigt resultat, gott blev det:-)!!

 

Hej måndag,

ugh. Tidig morgon här men vad gör det.... om hundra år :-). Idag ska Ella på dagis igen och jag ska jobba ett kvällspass. Tillbaka till det vanliga med andra ord, Pappa J är hemma så ordningen är återställd. Lillkickan får hålla sig frisk ett tag nu tycker jag ♥

 

Jag ska röja upp ett tokstökigt hem idag, usch...!! Hur gick det till? Ser ut som en tromb dragit fram :-). Å det har det, i form av liten Ella. Dagen ser ut att kunna bli fin idag också så lite utomhus blir det också. Jag önskar att jag satte lökar i höstas så hade jag haft några fina tulpaner att se framemot, men tyvärr blev aldrig det gjort. Vi har inga planterade blommor alls i vår trädgård, däremot växer det en hel del saker vilt, typ hallon (i massor som vi alltid blir av med), svartvinbär, rödvinbär, nyponbuske (dom är fina!!), lupiner (en hel hög dök upp i somras) och en rabarber som är den största jag någonsin sett. Tyvärr är ju rabarber god ju mindre dom är, våran är mer i form av ett träd :-). Åh jag längtar tills vi kan plantera något fint!! Ett par träd vill jag slänga ner, helst äpple och kanske körsbär. Och anlägga en liten rabatt där jag kan peta ner lite olika lökar!

 

Jag ska iallafall skriva en inköpslista till Ikea idag, det blir ett besök där på onsdag då Ella har inplanerade läkarbesök. Blir värmeljus en masse och säkert mer som ... behövs:-)!!

 

Hoppas ni får en fin måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0