Det stavas trött

Hortensia, kanske?

 

Hej,

jag har nästan växt fast i soffan. Ugh. Men är bättre idag och det finns hopp om livet. Men klarar inte av mig själv som sån här latmask. Usch... Ska göra något vettigt alldeles strax först bara surfa efter mer vår-inspiration. Har gjort the big klick på h&m, mycket intressant måste jag säga. Att shoppa i feberyra kan aldrig sluta bra:-).

 

Jag ska köpa nya blommor till sovrummet och till Ellas rum, helst vill jag åka till S-vall och göra det. Det vill inte Jonas. Någon som vill göra en avstickare ikväll eller imorgonkväll...:-)? Stora staden har ju öppet längeee!

 

Dags att göra nånting vart det ja... :-)!

 

Hoppas ni har en fin dag ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0