Det stora röda!

Var en vagn :-)! Nöjd jänta i fin ny vagn från Kronan. Har höga förhoppningar och är än så länge jättenöjd. Smidig, lättsam men ändå robust och rejäl!

 

Hej,

sliten trött mamma här. Hände en liten incident imorse som blev droppen att få bägaren att rinna över.. Ni vet, ångest, dålighets-känslor... Man känner sig värdelös helt enkelt! Men det gick nog bra ändå.

Ella sover sen ett tag tillbaka och jag ska göra detsamma nu faktiskt. Behöver en liten reload. Skulle vilja ha några dagar off och bara få vara ute!! Längtar såå tills Jonas är hemma igen.

 

Som ni ser fick vi en ny vagn till detta hus igår :-)!! Tjooho, som jag längtat! Den här lyfter jag lätt när den är ihopfälld. Den tar inte upp hela kofferten och den är rööd och fin. Samt ett jättebra handtag för oss som är längre än genomsnittskvinnan (ett internt skämt, Ellas läkare konstaterade en gång att jag var längre än normalt för att vara kvinna och Jonas kortare än normalt för att vara man, haha! Det har han fått höra mååånga gånger :-)) Nej, men jag är jättenöjd! Har massa fina finesser; solkeps, fullt liggläge, inbyggt myggnät (no more borttappat j*vla myggnät ;-)) och en del annat. Ella satt som ett ljus i den i över en timme igår :-).

 

Nu ska jag sova sött och njuta av att imorn trillar det in pengar på mitt konto som jag borde haft sen länge sen men som inte kommit dit pga folk som inte är noggranna. Tack :-). Äntligen liksom...

 

Ha en fin kväll! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0