GardenParty


Jag vill väldigt gärna ha en paviljong ute i trädgårn. Lite lyxigare än partytält, eller hur :-)? Ovan kommer allt från IKEA - inte så dyrt som jag trodde. Skulle vara himla flott å kunna bjuda in till fest i en paviljong :-). Jag tänker 30-års kalas.... men då måste vi nog ha minst 10 st. Undrar hur hållbara dom är? Håller dom minst 5 somrar är det ju inget att fundera på, men brukar inte vara så med saker som monteras upp och ned...

 

Idag har jag hunnit med blomstervård, så härligt. Att ge lite vatten åt några torra stackare, en del fick t.om en dusch! Oj vad det ska blomstra här snart :-). Imorgon kanske jag planterar om mina pellisar. Jag tycker verkligen om att greja med blommor och krukväxter - emellanåt, tyvärr blir jag glömsk ibland :-)... Skulle vilja omge mig med blommor dagarna i ända! Faktiskt. Tills vidare får jag nöja mig med nya krukväxter till köket bland annat, ska köpas nästa vecka tänkte jag. Men redan imorgon får jag en fin blomma, det är jag värd efter denna vecka....! Fredagsblommor är ett ganska vanligt fenomen - iallafall köpte/köper alltid min mamma någon ny blomma inför helgen. Jag anammar:-)! Speciellt såhär i tulpan-tider... Köp o förgyll vardagen!

 

Kvällen ägnar jag åt Revenge, det såg jag och Helena förra veckan och det verkade rätt ok. Sen soova, Ella sover sen 19. Hon va tröttis hon kan jag lova. Hoppas hon sover bort basilurer, som grädde på moset nyser hon konstant nu...! Grr!

 

Sov gott! ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0