Lukta gott

Vad är detta...?

 

Två olika kartonger? Kul :-)!

 

Jamen - massageljus är det ju!! Himla fiffig grej, när man tänder ljuset blir det flytande (såklart) och blir till varm massageolja. Ja, ljuset är gjort av massageolja. Så rubb it on å myyys! Eller som jag, använd som handcreme. Jättebra faktiskt och luktar supergott :-)! Klinta heter märket. Tyvärr lite märkliga doftkombos, typ svartvinbär/tomat.. njaa. De två ovan var de bästa enligt min snok :-).

 

Hej onsdag,

oj vilken dag vi hade i Sundsvall. Sjukhuset gick jättebra men den efterlängtade shoppingen kunde jag se mig i stjärnorna efter... Hann med Ikea och det var väl allt också. Fin kombo med tjurig jänta å snuvig karl - gissa humöret!! Men vi tog oss hem och nu är alla nöjda och glada. Sånär som på en snuvig sambo då... Jag ska plocka upp mina fynd och tända alla ljus i detta hus för nu har jag laddat upp med Ikea´s billiga värmeljus.

 

Förresten, jag är ute efter det perfekta doftvärmeljuset. Oh my. Det ovan är en klar favorit men klår tyvärr inte favoriten all time Partylite Mullbär. Men, jag vill hitta något som är mer tillgängligt (köps ju bara genom partyn som jag typ aldrig blir bjudna på;-)) och gärna billigare :-). Ikeas gillar jag not so much inte Lagerhaus heller. Tips?

 

Ja, lite sur är jag för dagens missade shopping. Men röd liten sak som beställdes igår är on the road på väg till mig!! Jag längtar efter denna skönhet :-). Så kul vi ska ha!!

 

God natt! ♥


Kommentarer
Postat av: Lena

En liten röd sak..hmm.. kan det vara en ny golvmopp kanske? Skaftet brukar vara rött.. ;)

2012-02-15 @ 21:19:32
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se
Postat av: annie

När mamma hade ljusparty sist jag var "hem" så köpte jag just mullbär!Luktar gudomligt!! Varför kan inte dom ha webshop!!

2012-02-15 @ 23:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0