Måndagskväll

Sötaste rotar bland alla sina böcker. Här har kläderna tagits på helt själv, därav tröjan som är bakofram :-).


 

Hej,

holy mother. En dag till ända som gick galant, hann med unge på dagis i tid, hann på jobbet i tid, kom ihåg utbildning och sen kom jag ihåg att hämta unge också. Middag fick gammelfarmor stå för :-).... Bara 4 dagar kvar sen kommer pappi hem.

Imorgon står klockan på samma tidiga tid men vi ska iväg tidigare ändå.. Hrrm. Wish us luck :-)! Men förhoppningsvis bjuder morgondagen på besök. Jag slutar iallafall bra tid återstående dagar av denna vecka. Gör ju förmiddag och eftermiddagsveckor numer, nästintill. Jobbar bara dag när Jonas är borta och lite blandat när han är hemma. Funkar fint även om jag ibland vill ha sovmorron :-)... Tror jag Ella vill med för ikväll började hon säga "sova" redan klockan sex. Tröttjänta :-).

 

Nu ska jag krypa ner i sängen med käre laptopen och glo på någon playserie.

 

God natt! ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0