Med en enkel tulipan

Fredagens bukett som jag fick av hjärtat mitt ♥

 

Halloj lördag!

Jag känner i lilltån att det här blir en bra dag:-)? Ska ut på byn om ett tag och köpa lite presenter till min fina familj. Och ladda upp med c-vitaminer på ica, jag fick för mig att göra Smoothies för det har jag aldrig gjort! Jo, det är helt sant och jag har nog gått miste om något gott. Men får försöka ta igen det nu då. Och någon god middag ska vi väl kunna ordna till familjen idag.

 

Och jag har lust att baka, sätta om blommor, städa, rensa, sy, pyssla, måla.... Ja lång lista med andra ord men jag tror det inte blir något alls med det;-).

 

Ha en fin dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0