Min egen Hagdehorn

Hej söndag!

Fortfarande kallt och idag som grädde på moset ska jag åka iväg till jobbet sent ikväll. Brrr alltså. Nu räcker det, okej?!

Men idag tills det är dags för work för mig ska vi ha familjemys :-). Härligt.

Ingen har väl missat insekterna som Mads Hagedorn-Olsen fotat och som blivit till Artprints? Tycker väldigt mycket om fjärilarna och hade det som inspiration..... :-).... Då jag tycker att fotografierna är lite väl detaljerade gjorde jag min egen variant :-).

 

Et voila! Min egen Hagdehorn :-). Blev jättefint tycker jag och den ska ju såklart vara på Ellas rum. Tror jag skippar bokstäverna dock... Fjäril från Panduro.

 

Mycket mindre detaljer... tur för jag gillar inte kryp :-).

 

Ella vill titta på Händige Manny nu så vi gör väl det då. I denna kyla finns inte mycket annat att göra ändå. Usch, gruvar mig redan för kvällen.... Tänk om inte bilen startar!!! Be positive :-). Eller nått.

 

Ha en fin söndag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0