Onsdagsfest

äntligen kan jag elda i min fina ljuskrona :-) myyysigt!!

 

Hej lovely onsdag,

majgad. Hunnit med lämning på dagis och nu ska jag hinna med mig själv. Ni kan väl hålla tummarna nu att EllaBella får vara frisk? Hon va lite skeptisk idag på dagis faktiskt, hoppas det går bra. Men en söt liten pojke ropade glatt på henne när vi kom, det gör han alltid :-). Huga. Men Ella såg faktiskt glad ut när hon vinkade hejdå till mig genom fönstret..... *peppar peppar*

 

Iallafall, har hört talas om att semester 2012 är klar nu, tjooho. Ni kan väl hålla en tumme till för mig :-)? Vet inte ens vilken vecka jag valde som förstahandsalternativ! Semester blir det ju ändå, å det är väl skönt? Minns att jag hade första perioden ett år (då gick vi på rullande, nu önskar vi) och det var ju pest och pina trodde jag. Skönt faktiskt att få försommaren ledig, det är som ljusast då ju :-)!! Från tidig morgon till sen kväll skiner den härliga solen och just den sommaren var det som bäst väder just i Juni. Sen är den månaden perfekt när man ska snickra (gjorde utbyggnad då) för sen blir det ju för fuktigt. Men i år har vi inga sånna planer vad jag vet?! Så då valde jag på måfå... Åh blir salig när jag tänker semester 2012!!!!!!!

 

Hrm. Dags för mig att kuta faktiskt... Jättejättebråttom!! Å tro på fanken att bilen började blinka hejvilt med någon viktig lampa när jag for hem från dagis. In på domusparkeringen, kuta in på kommunhuset med ett papper och sen ringa Jonas och vara tokarg. Hem å fylla på någon jävla vätska..... Gäller att pricka rätt behållare också men se nu kan jag det också. Men vi kan glömma det momentet när jag stog och ryckte i motorhuven och inget hände - ja just ja, spaken INNE i bilen........ Suck :-).

 

Ha en FIN dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0