Så ett frö

Frön på skallen nu!

bild från Lord Nelson.

Hej,

täppt i näsan och det rinner från ögonen. Mammans tur att bli klen då :-( Jaaja, vi får se jag ska ju göra dunderkuren så imorn är jag förhoppningsvis på benen!

 

Surfar inspiration till ett kommande trädgårsland, vill jättegärna så typ morötter, persilja, dill, gräslök, lite potatis... osv :-). Hoppas få mina tankar genomförda denna vår/sommar :-)! Är även inne på att så lite blommor av olika slag... Hur svårt kan de va?! ... Hrrm, jättesvårt tror jag bestämt. Men trägen vinner ju som bekant :-).

 

Kvällen vigs åt mina reafynd, det blev ju ingen tripp igår men väl en sväng på byn för att kolla in årets bokrea. Gjorde en hel del fynd :-).

 

Nu ska vi mojna i soffan efter en hel dag utomhus och ca 8 km trampade, tjoooho! Inte illa :-)!

 

Ha en fin söndagkväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0