Testing, testing

Prenumerationsgåver; vita handdukar från Newport och det som ska vara världens bästa handcreme. Testing, testing med andra ord. Nedersta handduken är nytt köp från Ikea; deras handdukar Fräjen har fått bäst i test så de ska också hårdtestas. Bra pris iallafall å de gillar man ju :-). Hoppas de håller måttet. Matilda goes tant :-).

 

Men hej ljuvliga lördag,

en jobbdag väntar mig. Hoppas den flyter på bra....

Kvällen ska ägnas åt min fina familj och mello kanske! Eller någon bra film. Hoppas Jonas gör någon god middag också lagom tills jag kommer hem igen :-). Jag slutar i bra tid idag för kvällsmys!! Imorgon jobbar jag em och Jonas åker på förmiddan till Avesta igen. Tur som en tok att vi får barnvakt från alla håll o kanter!

 

Nu är det stora röda på väg.... Men, det är i Jonas namn och han är ju borta till veckan. Hur tänkte vi där...? Nåja, får charma utlämningspersonalen så kanske det går bra det med :-).

 

Hoppas ni får en amazing lördag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0