Torsdagsmys

Liten skrota i ny pyjamas som vi lyckades köpa trots bråkig unge igår :-). Ett tips; Polarn o Pyret har världens bästa kundservice, de har massa leksaker för uttråkade barn och bryr sig inte alls att någon liten jänta river butiken. KANON!

 

Röda elefanter...

 

Mamma, vill va ifredag! I garderoben gör Ella underverk :-). Vi kan inte sätta dit fler hyllplan för hon gillar att sitta där och... filosofera kan vi kalla det ;-).

 

Hej torsdag,

här är jag dagvill. Har precis börjat ladda för ett eftermiddagspass men än är det många timmar kvar. Jonas kommer hem och avlöser idag då Ella är snorig (såklart) igen. Bah, bacillj*vlar......... Jaja, det blir väl någon ro med detta också!

 

Idag är det vårfeelings igen, morgon började som mulen och det snöade (!!) men nu börjar det spricka upp! Ser framemot denna vår, blir nog massa skoj framöver :-). Om inte annat har jag en del ledigt att se framemot, å de är ju aldrig fel. Jonas har bara fyra bortaveckor kvar också! Tiden går fort.


Nu ska jag riva av med dammsugarn och hänga tvätt. Är det något jag gillar så är det att tvätta. Ja jag vet jag är sjuk i huvudet, jag gillar t om att lägga in rentvätten i garderoben. Mwapp, konstig fetisch! Här hemma gnälls det på att jag är för snabb att tvätta inte tvärtom :-) "förif*n du kan väl lukta om kläderna är smutsiga...!!" brukar de låta, men allt som ligger på golvet det tvättar jag :-). Tjooho. Får panik när det är typ mer än två maskiner tvätt som ligger. Klarar inte av sånt.



Å nej Lena, det är ingen golvmopp jag går och väntar på! Det är något mycket mycket roligare :-)!

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Sötella! :) Du får gärna komma hit och passa tvättid om du vill! :P

2012-02-16 @ 13:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0