Veranda-liv

Härliga inspo-bilder från Nyblom o Kollén. Jag vill jättejättegärna ha en punschveranda. Det får bli i mitt nästa hus det :-).

 

Inte dumt!

 

Hej,

nu ni... Har ni en not so fresh mama här. Flunsan har gjort storstilad entré. Ugh, känner mig överkörd och nermald. Men gör allt för att fördriva skiten ur kroppen, dvs ingenting. Man får liksom ett annat perspektiv på livet när man är sjuk, så tråkigt det är att göra ingenting...! Men det enda jag orkar så bäst att lyssna på kroppen.

 

Dricka lite dunderkur (recept kan Ni få om ni vill!) samt äta skivad vitlök på hårdbrödmackor.. Eller nej just ja - det var ju den som inte funkade utan bara gav mig funky andredräkt :-). Sakerna man gör för att bli frisk!!

 

Ni får njuta av lite härliga veranda-bilder så länge. Njuta av våren ni som kan. Själv ska jag krypa ner under täcket där jag ömsom svettas ömsom vrålfryser. Najs.....

 

God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0