2012

Gårdagens dukning; svart, silver och glitter. Som sig bör på nyår :-). Fick jättefina tulpaner av Jonas faster igår, lite vår-feeling!

 

Hej,

Gott Nytt År! :-). Avslutade ni 2011 på bästa sätt? Det gjorde vi minsann. Trerätters meny som fick mycket väl godkänt sedan mysig stund med film. Lite gott i glasen och lite tilltugg. Mysig nyår a la småbarnsförälder :-)! Vid tolvslaget gick jag och Jonas utomhus för att kolla in alla fyrverkerier. Ella vaknade hon med så hon fick titta med oss. Titta, titta, titta! Snacka om stora ögon :-). Fint med alla önskelyktor också! Det är en häftig stund på tolvslaget med en färgsprakande himmel - känns som att alla har förhoppningar och förväntningar inför det nya året :-)!

 

Iallafall. 2012 ska väl bli ett smashing år inte sant? Jag vet att det kommer bli fantastiskt! I både mot och medgång, i nöd och lust, i dal och på topp... Bring it on 2012 :-)! Har ni något ni tänker förverkliga detta år? Jag ska sikta in mig på att bli en piggare människa och göra det bästa för att undvika socker i den mån det går. Tufft.... Sen kommer vårvintern att bjuda på en prövning av större slag!

 

Vad gör ni denna nyårsdag? Vi har precis ätit frukost, skagenröra mmuums! Så nu blir det soffmys ett tag med en liten tussig fröken Ella.

 

Ha en fin första dag år 2012! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0