Årsbok

Härliga Linneas årsbok, en present från mamma till Ella :-).

 

I boken får man följa Linnea och vad hon gör månad för månad

 

Min och Jonas månad, den härligaste av dem alla :-)

.

Mycket pyssel och knåp finns att ta efter, blir nog jättekul att följa den här när Ella blir större och kan göra samma saker. Kul grej för mamma och dotter!

 

Hej!

Månadens sista dag är här, jippiee! Januari känns ju alltid lite långdragen kan jag tycka. Så februari är efterlängtad tycker jag förutom att den i år bjuder på en extra dag, den kan vi väl skippa ;-). Men jag känner att detta blir en bra månad med massa skoj!

 

Idag ska jag jobba kväll igen och därmed är Ella hemmavid idag. Imorn börjar dagis igen, tjolabaloo. Vad ungen ska bli glad då :-). Nu är hon mindre rolig med dessa vakna-mitt-i-natten-och-leka, baah! Vad är det för olat? Hoppas dagis tröttar ut henne rejält ;-).



Ska nog rulla ihop några mellis-bollar och slå igång en gammal favort; gynekologen i Askim. Eller kanske jag ska äta marmeladkulor till det :-)?

Ha en fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0