Bästa

Bästa mat-tidningen, med massa fräscha rätter.

 

Hej,

Torsdag idag då. Mamma kommer idag med så jag kan åka iväg och jobba i afton. Skönt för Ella med lite omväxling :-). Men veckan har gått jättebra tycker jag. Det är ju redan imorgon Jonas kommer hem.

 

Känner mig sunkig idag, en dusch kanske hjälper och jag hoppas på att brevlådan bjuder på något uppåttjack. Men det börjar ljusna ute iallafall! Å det är ju skönt :-). Om någon månad är jag på topp :-)!!

 

Också denna eviga hårfundering har slagit till på stort igen... Jag vill bli blond igen! Nej men så oväntat, not :-). Får fundera....

 

Ha en fin Torsdag! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, det var riktigt mysigt att åka iväg, speciellt eftersom allt var gratis ;)

Staden var inge märkvärdig i sig tycker jag. Hade nog förstora förhoppningar eftersom Milano är "modestaden". Inge märkvärdigare än Östersund just ;P Förutom att dom har lite flashigare butiker typ Sephora, gucci osv..



Instämmer med teét på Willys! Det är fiiinast! Och earl grey går an, men om man ska betala 25 spänn för en te på ett cafe vill man fan inte ha den sorten! :)

2012-01-26 @ 13:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0