Bokstavskombination

Hej igen,

jag har precis fått Ella att somna inne. Insåg att 20 minus nog är för tufft för hennes lilla nästipp och lungor. Tur att hon har ett eget rum så man kan stänga dörren och dra ner rullgardinen :-). Funderade ett tag på att ställa ner vagnen i källaren men tyvärr går inte vagnen nerför trappen. Too bad, annars hade det nog funkat bäst.


Nu tänkte jag att ni skulle hjälpa mig här igen, har som vanligt snöat in på en sak (det jag skulle beställa i söndags) men har beslutsångest. Hrrm. Som vanligt :-).

Bokstavsbanner eller inte? Tycker den är jättefin och rolig då man kan göra om den i all oändlighet. Gillar dock inte denna typ av ängsliga inredning ;-). Eller något i den här bilden får mig bara att tänka på Ingmar Bergman och fyfan vilken ångest jag har nu. Typ :-).

 

bild mokkasin.com



Här är ju mer jag (även om vi inte har sånna fönster) men det ger en bättre bild av hur det skulle se ut hos oss. Tanken är att ha den på Ellas rum och kanske t. om i fönstret, hennes fönster är ganska brett och känns ibland naket så why not. Kul tycker jag!!! Ni då?

 

bild cestlavie.se


 

Ska slå in en present nu och fundera ett tag till. Ella har ju namnsdag i februari och så är det ju alla ♥ dag också. En present måste hon ju ha på varje dag.... Typ bannern ovan :-).

 

Och Panduro-beställningen ska vi inte ens prata om när det gäller beslutsångest. Helena, det är i sånna här fall jag behöver ha dig nära. Kom hit hjärtat!! ♥ :-)

 

Puss! ♥

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Här om dagen sa jag till Andreas att de borde gå expressflyg mellan Vagnhärad och Ånge, då skulle jag jämt kunna vara nära dig och din söta dotter! Saknar dig!! <3

2012-01-25 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0