Coffe-table book

Hej!

Hur har Er lördag varit? Min har varit myspys :-). Sådär som b.k (=before kid). Mysigt att bara vara vi och härligt att hinna med allt som göras skall. Nu saknar vi ju Ella så vi håller på att spricka men ändå :-).....


Jag har städat tvättstugan, nu är den fräsch från golv till tak. Gjort lite lull-lull där också, sånt som piggar upp en grå trist dag när man ska tvätta :-). Sen gjorde vi årliga avloppsrensningen. Yammie *ryyys*, huvva! Men nu är det tametusan rent överallt. H ä r l i g t !


Har börjat bunkra upp Hjärtan på tråd, min favoritblomma. Försöker ställa dem så årets första strålar når dem och gör dom stoora och fina :-)! Min nya te-kopp blev en fin kruka tycker jag.

 

En till i köksfönstret. Not-pappret är senaste fyndet från Erikshjälpen. Jättejättejättebilligt (om man jämför med vanliga bokaffärer) och jättefint att dekorera med. Typ vika stjärnor och sånt :-).

 

Igår kväll var jag och Jonas på bio och såg Hamilton I Nationens Intresse - mycket mycket bra svensk (!) film :-). Och vilket toppjobb kostymören gjort!! Där har ni killar något att apa efter - hela Persbrandt garderob var full pott. Speciellt den blåa kostymen - sexyyy. Kläderna satt som ett smäck på den kroppen ;-). Men för att återgå till handlingen, helt klart välgjord och sevärd, action blandat med lagom dos romantik/tragik/känslor. Se :-)!!

 

Dags att knoppa för dessa trötta föräldrar - imorgon väntar julgransplundring med Ella!

Sov gott! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0