Drömmer vidare

Ni vet när man fått nys på något som KANSKE slår in..... Så blir man lite för into that och det sätter griller i huvudet (eller grillade horn som Jonas säger)..... Sånt är lite jobbigt :-).

Inte för att gå in närmare på vad det är, för jag lär bli besviken, men drömma är himla gratis och flott och härligt att göra emellanåt!


Vad drömmer Du om?


Min dröm just nu:

Golv, golv, golv! Köksgolv mao :-). Typ det enda jag tänker på...... Vill ha nytt golv NU. Och inte vilket som helst (hata klickgolv) utan just furugolv eller kanske ek..? Hursomhelst, ett ljust gediget trägolv ska jag ha. Har nog övertalat Jonas om att vänta med ett annat projekt och göra köksgolvet först. Får jag inte som jag vill river jag ut plastmattan och målar golvet under :-).

 

Ja men ni ser... Drömma är gratis! Men jag får nog mata spargrisen lite oftare så blir nog det här verklighet också. I ett hus blir man aldrig klar men det här är PRIO ETT som Jonas skulle sagt (fast han tycker absolut inte golv är prio ett). Hrrm. Jaha. Nu sitter jag här med ett furugolvs-sug. Det värsta (typ) i denna kråksång är att min far sitter inne på ett lager med just ljust härligt Ek-golv!!! Men, det är ungefär 2 kvm för lite!! Kan man lappa ett golv på ett snygg sätt tror ni? Typ under matbordet, där har man ju alltid matta ändå.... kan man inte lägga något annat just där :-)? Men fatta, så nära men ändå så långt borta. Det gör mig en aning galen.

 

Ha en fortsatt fin fredag! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0