fredag

Hej!
Lite tidig morgon här, men då hinner vi med morgonmys innan jag börjar jobba :-). Ella ska vara med mormor och morfar idag för hennes dagis är stängt idag. Så de kommer och tar vid när jag börjar jobba. Hon följer förresten med dem hem sen så föräldrarna har barnvakt denna helg :-). Vi ska ta väl vara på tiden! Skönt att kunna få undan lite måsten. Jag jobbar förresten väldigt kort dag idag, endast 3h. Det är härligt när man får komp :-). Tänkte att jag ville ha en ledig fredageftermiddag och det fick jag, tjiho! Tänkte fredagshandla (som alla andra) och kanske botanisera bland blommor och bin, vi får se! Jag ska bara ta eftermiddagen som den kommer - mammalyx!


Ella hade haft jättekul på dagis igår, styrt och domderat, bra då vet man att hon tar plats och trivs :-). Så gulligt när man lämnar henne och alla barn "Ellaaaa", hihi! Hon fick ett himla fint välkomnande denna vecka efter att ha varit borta länge. Det kan ju vara på dagis hon lär känna sin bestfriend, man vet aldrig...!


The Skänk, blev väl fint :-)? Jag är nöjd iallafall, lite "lull-lull" yta och desto mer förvaring. Tänker mig några fina zinkhus där uppe på.. hmm.

 

Nu sitter Ella och pratad med specialagent Ozo, "bäppe!", jaha okej. Favoritorden denna månad är annars mammas (visar att allt är mammas), pekar på toaletten och säger "mamma bajs" (hrrm), "pippi", "ella", "gis" (=gris) och just "bäppe".

 

Ha en fin fredag! ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Det blev jättefint :)

2012-01-13 @ 15:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0