Katten Nils

Hej!
Gjort kväll i dubbel bemärkelse. Ni vet, plockat undan efter maten, diskat, torkat... nu soffhäng med en stor kopp kaffe. Sen fortsätter plockandet efter att Ella lagt sig men först ska vi ha lördagsmys, Jonas är på hockey. Man måste ju smöra för hjärtat för att få som man vill.............. :-).

Kvällen ska jag ägna åt hyrfilm, vi kan ju hyra via CanalDigital och det ska jag nyttja ikväll. Jag gissar svenskt? Jamen så får det bli :-). Jag såg "kyss mig" för ett tag sedan, svensk å ganska annorlunda. Varför får ni se själva.


Tända alla ljus i detta hus ska jag göra nu och sedan kura i soffan ett tag. En chokladboll eller två ska jag och Ella äta...

Ella och mormor igår. Tittade på tomten och tomtemor.

 

Mormors "lilla" katt. Han heter Nisse men är (nog) döpt till Adolf. En liten detalj under nosen gör skäl för det namnet..... I övrigt en mycket cool herre. Jävligt nonchalant och gör precis som han vill. Han mäter ungefär 2 meter i utsträckt tillstånd, en ståtlig karl. Tyvärr noll kramgo med alla förutom mormor :-).

 

Dags för soffmys med min lilla goding.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0