Lila 2012

Lila sägs vara vårens trendfärg. Inte riktigt min färg men på blommor (speciellt tulpaner) är det ju tjusigt! Söta st. paulian fick jag i nyårspresent av älsklingsJonk ♥ Gulligt att ha tårtpapper i krukan. Något att anamma :-)?

 

Hej!

Full fart. Idag var en sån morgon jag bara ville sätta mig ner och grina. Ja, faktiskt de kommer med jämna mellanrum. Är oändligt tacksam för all hjälp och uppassning vi får just nu! ♥ Nu lät det värre än det är - vi vill inte ha Ella på dagis denna vecka och vi får barnvakt från alla håll och kanter :-). Familjen är guld värd. Ella får umgås massor med Elise också och de hänger bra ihop :-). Sånt är ju mammalycka att se och får en att fundera om det kanske inte borde vara dags...:-)?

 

Iallafall. Kvällen ska jag ägna åt antingen lull-lulla på Ellas rum eller städa tvättstugan. Tough choice :-). Kanske inte men jag ska fundera ett tag....! Julgodis finns det tyvärr massor kvar av så jag ska bara äta en sista kväll. Pffffft.... Har ni börjat med era nyårslöften?

 

 

Ha en fin kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0