Lite nytt åt stor liten tjej

Lite härlig kids-inspo...

... från h&m såklart :-).

 

Hej!

Dags att börja fundera på vårkläder, eller kanske ska vänta ett tag med det...? ;-). Har kollat in h&m's vårnyheter och det finns en hel del fint till Ella. Hon kan ju gå över till "barn-avdelningen" från baby nu (är precis i "mellan"storleken 86). Men tyvärr försvinner mycket av det praktiska när de går under barn-storlekar. Såsom bodys, mjuka material osv. Blir mer och mer "vuxen"-kläder vilket inte alltid funkar för förskolan. Där gillar jag Polarn o pyret - alltid barnkläder (och mjukt och skönt!) oavsett storlek :-). Inga små "mini-Me", vilket såklart är sött men kanske inte på förskolan..!! Då går praktiskt före :-).

Ella har ju en stor slant innestående på H&M så vi får börja botanisera där så småningom, kul för mamman :-)!

 

Idag är vi lediga vilket är jätteskönt efter en jobbhelg. Ska få undan det sista av julen 2011 - och försöka få in lite nytt och fräscht. Är sugen på nya blommor men det får nog vänta. Vill ha pellisar och de får jag ju av mormor :-). Som sätter om, driver upp och donar på! Har ju två ex nere i källarn som ser allt annat än glada ut. Tror de fick en för snabb övervintring så de gick och dog på köpet. Jag ställde bara ner dem och där fick de stå..... stackare!!

 

Idag ska jag iallafall flytta in i min nya skänk :-).... Tjiho vad kul!!

 

Ni får ha en fin Tisdag

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0