Möblerar om

Här låg Ella igår och sussade sött i kylan





Vintern är bra fin ändå. Gillar den här dungen med träd på vår tomt. Gillar inte brädhögen :-).



Ja, som ni ser.. vår trädgård behöver piffas å fixas ASAP! Bränna bod (den röda) samt gammal lekstuga ska vi göra nån gång i mars :-).


Hej!
Har ni hunnit med att dricka morgonkaffet? Det har jag precis slukat och nu sitter vi framför brasan och myyser en stund :-). Ella vaknade liite tidigt imorse så hon fick sova mellan oss, men hon valde att starta dagen samtidigt som pappa. Lite väl tidigt för mig men... Man får väl vänja sig :-). Summa summarum efter en vecka i eget rum är att hon somnar utan problem (hon har alltid fått somna själv) men har den här veckan vaknat på natten. Ja förutom idag, kvart över sex är ju inte natt, egentligen ;-) Jag tycker det är lyx att kunna läsa en tidning innan läggdags, det har jag verkligen saknat.


Iallafall. Igår kväll fick jag ett ryck och möblerade om. Eller egentligen hade jag fått det rycket kvällen innan men ångrat mig såklart. Numera bor den gamla symaskinen på sovrummet, vi har ju kunnat ställa tillbaka våra möbler nu när Ella flyttat ut :-). Känner mig nöjd nu! Den nymålade skänken blev pricken över i:et här hemma och nu kan jag skrota idén om ett vintrinskåp då det inte får plats helt enkelt.


Jo.. så blev det en sväng på erikshjälpen igår, om jag kom tomhänt därifrån...? Nope, gjorde ett superfint fynd :-). Mer om det nån annan gång.


Nu ska jag dra igång motorvärmaren, en tur på byn väntar.
Ha en fin onsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0