Mys-Mode On!

Vad är detta?

 



Hrrm?




Är det verkligen ett....?




Japp, ett växthus! Nu är ju inte detta något hus jag kan gå in i som ni ser, det får vänta. Men tills vidare har jag detta, funkar ju till allt; driva upp sticklingar, ge vintertrötta blommor lite växtfart, kryddor, sommarplanten m.m. Nu bor en massa hjärtan på tråd där, och det är växtkraft däri :-).


Hej,

Årets kallaste dag? Behöver väl inte tjata mer om det, kan bara konstatera att det är mer än 20 grader kallt så kaminen får gå varm hela dagen lång :-). Ella har på sig varmaste onepiecen och jag har mina fårtofflor så vi klarar ett långt morgonmys idag! Så härligt att bara kunna skrota runt sånna här kalla dagar. Lyx!!


Idag kommer pappsen förbi på middag också. Eller jag la över det på farmor :-). Smidigt enkelt och skönt! Är inte det lättaste att laga mat med Ella, hon ska vara med överallt och det blir ofta fel eller att hon gör sig illa. Nåväl, hon blir ju äldre och lär sig mer och mer.


Sen ska jag göra en big ass-beställning från Panduro, jag vill pyssla! Vilket jag även ska, har tusen idéer. Å en massa egentid numer så dags att vara kreativ!


Ha en fin kall dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0