Nu har jag det!


Fina fina fågelburar..

... från magasinkrantz.se

 

Nu vet jag vad Ellas rum saknar; en fågelbur!! (dock ingen fågel i :-)). Tänker att den kan man ju både ha i fönstret och hänga, med en blomma i, ett ljus, vad som helst... :-). Japp, precis vad Ella behöver! Såg att en affär på byn hade en "halv bur", den var också fin men min favorit so far är den översta.

 

Jag får fundera på saken... Men jag har nog bestämt mig ändå :-).

 

Nu ska jag laga ChiliConCarne, sen åka och jobba.

Vi hörs! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Jaså hon BEHÖVER en fågelbur?? :D Försök lura i Jonas det..;D Men den var jättefin det håller jag med om.. :)

2012-01-11 @ 21:24:47
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0