Om att gå in i en psykos

Bild TineK/inreda.com

 

Jag skulle inte fastna för märket TineKHome som så många andra gjort. En mer "sober" stil än den jag innerst inne gillar mest. Men jo, visst är jag fast. En del saker väcker ha-begär och en del saker kan man ta ett steg längre :-)..... Som servettringarna ovan, jättefina och enkla, något man kan göra själv ju :-). Ska köpa lite rep/snöre/band på Panduro nästa stadresa och sen knyppla på. Påminner det inte lite om mackramé? Isånnafall har jag ett skärp jag kan slakta också :-)...........

 

Ja, jag har gått in i en psykos. Plöjer bloggar, gamla tidningar, nya tidningar... Önskar att min dröm kunde bli sann så skulle jag vara världens lyckligaste :-).

 

En annan hang-up jag fått är räksallad (inte sånt rosa klet) så jag måste nog hacka till mig en sån imorn. Eller kör snabb variant a´la salladsbar på konsum. MMMMM.... Ja men det får bli söndagens lilla belöning :-).

 

 

NU ska jag köra min man i säng så vi kan utföra stordåd (läsa tidningar ;-)).

God natt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0