Ovant!

Hej!
Jag har lämnat Ella på dagis för en timme sen - julgransplundring idag :-). Så det blev lite tidigare dag idag, men hon ville plundra så ok :-). Jag börjar inte jobba förrän i em så vad göra? Känns ovant. Hade en tanke på att storstäda tvättstugan (har fortfarande inte gjort det) men nej.. Ella har "sovit" mellan oss inatt, dvs tjottrat, sjungit, slagits, bökat... tröööött mamma idag. Så kanske ska vila, jag ska ju trots allt jobba sen :-).


Iallafall. Jag har investerat i Ellas rum. Köpte jättefina bilder och vykort,

Månadsbilder med Linnea, ni vet "Linnea i målarens trädgård" och "Linneas årsbok", fantastika bilder av Lena Andersson. Älskade böckerna som små. Köpte hela året för en liten summa, kul att kunna byta månad för månad :-)!

 

Blev även årstids-vykort med Maja, henne känner ni väl igen..? "Jag ska baka en kaka med jordgubbar pååå", också jättefina bilder! Ska utöka med böckerna så småningom men de är för lite äldre barn.


Hela pärmen med fina bilder i A4-format. Brukar ligga runt 40 kr/st men jag fick alla bilder för lite över 10kr/st, ett riktigt fynd med andra ord :-).

Och kom nu inte och säg "vilka oskarpa bilder" etc, det vet jag!! Får spunk på min kamera.

 

 

Nej jag kan inte sitta här hela dagen, det kryper i kroppen. Har äntligen köpt räksallad, mmmm.. Golunch idag :-)! Kul med salladsbar, men blir alltid samma saker jag tar. Inga grönsaker nästan men massa skaldjur och ost, men mmm så gott!

 

Vi hörs! ♥



 

 


Kommentarer
Postat av: annie

"Ooch mitt i kakan, där ska namnskylten stå! Sen ska jag duka fint bort i haaagen, och fira Pelle på födelsedagen. Tänk vilken tur, att jordgubbar finns. Det tycker jag, och min Pelle prins!"



Haha, visste att jag kände igen Maja såfort jag såg bilden! Sjukt att texter fortfarande sitter i skallen. Har nyss trallat på sångerna från bokstaven A-F. :)

2012-01-12 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0