Rycka liv i

Tanken med mitt växthus-inköp var att det ska se ut såhär. Det är ju snart februari och dags att väcka liv i det som (nästan) dött varit.

 

En härlig pellis från i somras. Längtar :-)!!

 

Hej Söndag,

Skulle kunna skriva ett långt klagoinlägg men jag tror det får vara. Men jag känner mig inte på topp, rent "huvudmässigt", fattar inte. Är dödstrött och har varit hela helgen.... Inte likt mig!! Men ibland måste man lyssna på kroppen så det har blivit ganska slött här. Idag ska vi däremot ut och få friskluft i massor. Kanske det gör susen? Lite annat smått och gott hade jag tänkt hinna med också.

 

Den där big-ass beställningen från Panduro är nu lagd. Den blev just big ass, men ååh vad jag längtar tills jag får hem en massa pyssel. Ska göra iordning rummet i källaren så det blir till min hörna :-). Något jag ser framemot, tydligen kunde vi inte fixa det igår redan för det var någon molly-plugg vi inte hade..... Eller??!

 

Iallafall. Idag ska jag minsann se över Pelargon-beståndet, mormor var här och lärde mig lite hur man gör och var jag ska beskära. Känner mig fullärd, nästan :-). Jag tror jag fyller hela huset med skönheten till sommaren!

 

Ska slänga ut hela familjen i snön NU, ha en fin söndag Ni med! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0