Små godingar

Fint inslagna.... just det, vad :-)? Vårfint från Elsas Hem iallafall. Julklapp från mig till mig och till ella från mama. Hade ett paket i brevlådan, det är service!! :-).

 

Hej!

Dagen hade kunnat börja perfekt om inte Jonas ringt och väckt mig :-). En god natts sömn iallafall så jag känner mig någorlunda fit for fight! Ska dra igång några projekt snart, bl a göra om ett sånt där ställe man bara öser in grejer i och försöker stänga igen dörren så nästa gång man öppnar rasar allt ut :-). Vad har ni andra för planer idag?

 

Jag ska ge mig in i matchen alldeles snart, men soffan är mysig så kanske väntar en stund....

 

Ibland kan en längtan om att Ella ska bli sisådär 7 år äldre komma över mig :-). Vår 2-åring gör allt man inte får, och visst det är vårt eget fel men hon har en påhittig hjärna!! Och kreativitet vill man ju inte hämma :-). Men dessa krokodiltårar och vansinnesutbrott hoppas jag är på övergående - och jag borde ju slippa dem när hon blir 3? Eftersom trotsen kommit nu :-). Min lilla goding! ♥ Som rev lös tapet imorse och har härjat rent allmänt. Dagis snart?!? .... yes :-). En kul fas hon går igenom är hon säger nej till precis allt. "ska du sova?" NEJ, "ska du ha mat?" NEJ, "ska vi klä på oss?" NEJ osv osv :-).

 

Ha en fin onsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0