Spring 2012

Hej!

Hur mår ni idag? Jag känner mig något bättre i mitt humör idag :-). Ni vet vårfeelings, tjolahopp vilket väder det var idag! Gnistrande snö, solsken och härlig frisk luft! Det är ju så fint när snön gnistrar i solen!

Iallafall. Jag har jobbat halveftermiddag idag. Gjorde så för Ellas skull. Slutade lagom tills hon somnat, det är mammalyx ibland ;-)! Erika och Elise har varit här med Ella idag och de hade haft så kul ♥ Imorgon är jag ledig hela dagen och ska ägna den åt..... kasta ut julen!! Jamen du sa ju...? Jag har ångrat mig :-). Nu vill jag ha in pasteller, nya gardiner, nya blommor m.m :-).



Kvällen ägnar jag åt Agnetas nyårskarameller - äntligen tillbaka :-)! Lite choklad till det så... moppen, tvättmaskin och dammsugaren får vila ikväll. Ibland händer det ...

Som sagt - fint! Här knäppt genom fönstret, inte riktigt samma sak








Imorgon väntar ett projekt - och vet ni vad? Idag fick något nytt flytta in här som är ganska pttja, annorlunda? Om Jonk märkt något? Nepp!!! Så då låter vi det vara så :-). Det man inte vet....


KRAM! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0