Torsdag

Hej!
Frisk o kry får vi vara nu va...? Tredje gången gillt, nu får det räcka! Bytt sjukhus mot Kyrkvägen, känns bra härligt :-). Möttes av en posthög modell hög samt inte mindre än fyra (!!) paket att hämta ut. Inte klokt vad jag shoppar, inte klokt.... ;-)...


Iallafall. Det har ju inte bara varit tråkigheter de senaste dagarna utan jag har ju gjort av med alla julklapps-presentkort, det gick fort :-). Kul sysselsättning, "gratis-shopping". Blev en välfylld kasse åt Ella och en mycket full påse till moi :-).


Ikväll ska jag packa upp det där växthuset och inmundiga något gott. Känner för en godispåse XL. En bra film på det..? Såg ni förresten Den hemlige miljonären igår? Wow. Jag har ju missat en hel säsong, dags att ta igen den tror jag! Fantastiskt.



En present till Jonas, mycket uppskattat! "ååh vilket rat", eh.. Ni vet, karlar :-).

 

En tur på ICA ska jag göra nu, vi hörs!

Må gott! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0