Vår-drömmar

Hej!
Här fick man minsann sovmorgon åh så härligt :-). Nu har vi vanlig mysmorgon i soffan och ska så ha... hela veckan!! En så härlig fördel med detta kvällsjobbande. Iallafall. Idag kommer lilla mamma hit och är barnvakt så jag kan jobba. Guld värt! ♥ För som ni vet är Jonas i Avesta och har sin första skoldag idag :-).


Jag ska bli med fåtölj - hjälp mig välja? Har en klar favorit... Såklart :-). Drömmen vore en stor härlig altan med ett stort bord och massa rottingfåtöljer. Le tjusigt! Detta ska bli en typ present till moi, jag ska anlägga läshörna i vårt sovrum. Kul att växla soffan ibland :-).

 

Är vi inte less på snö nu...? Tänk takdropp, smältvatten, slask, fågelkvitter, solsken, brun snö.... Visst längtar ni till våren? :-). Det börjar ju jag göra redan efter jul så en lång väntan för mig då med andra ord. Men vintern/våren slår ju hösten med hästlängder, tänk allt kul som händer på våren; fettisdagen, sätta om blommor (not so fun), PÅSK, våffeldagen, tulpaner, ljus ljus ljus!, min namnsdag, Ellas namnsdag, alla hjärtansdag, min födelsedag, vårkläder... ja men tänk!! Det gör jag å är redan vårknäpp. Händer varje år men det är så HÄRLIGT!!


Nu ska jag ta mig samman och inse att det bara är januari.

Ha en fin måndag! ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag röstar på den svarta såklart ;)

2012-01-23 @ 17:58:36
Postat av: Lena

Den längst upp va fin! Men känner jag dej rätt lär det ju bli den nere till höger.. :P :D

2012-01-24 @ 09:35:15
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0