Vår eller vinter

Fredagsblomster som jag fick av mamma ♥ Härligt vårigt med tulpaner inte sant?

 

Hej fredag!

Här började vi dagen lite för tidigt, strax efter sex. Undra om Ella kommer hålla sig vaken ända tills pappa kommer hem? Jag tror faktiskt inte det :-). Ska bli härligt att få hem kärestan igen, planerar myskväll som sig bör en fredag, tror ingredienserna får bli kladdkaka och morotskaka :-)! Jag och Ella ska på affärn sen och botanisera, hitta något gott att äta till middag också.

 

Vad bjuder er helg på? Jag ska försöka övertala Jonas att åka med mig någonstan ;-)...... Vi får väl se hur det går!


Vet ni, nu är klockan halv nio och det är ljust ute! Helt otroligt. Älskar detta med att gå mot ljusare tider :-). Tänk när dag och natt är lika lång, då mår man bra ända in i själen. Vår svenska sommar är alldeles för kort tycker jag.. Även fast vårvintern ofta bjuder på en del härliga dagar med snö och solsken!




Ha en fin fredag! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0