worst week ever

 

Hej vänner,

Ja som ni ser har han lämnat mig. För någon kurs i avesta (av alla ställen...?), hmm.. Jag vet inte om jag tycker det är ok eller inte :-). Skämt åsido, mannen är på väg och snart framme för en veckas utbildning av sex (!!). Han är "klar" vecka 14, känns verkligen som att det är evigheter dit. Men inget slit utan belöning! Vad tycker ni vi är värda då? (ja för här snackar vi slit från bådas håll ;-)). En weekend? En hotellvistelse? Ja ok - nytt köksgolv, jag lyder ;-)!!

 

Faktiskt är det lite synd om mig som måste vara själv nu i 5 dagar. Faktiskt jättesynd om mig. Därför kommer jag ägna kvällen åt lite tröstshopping, på en nyfunnen webshopp som heter Mokkasin. Kan ni gissa vad jag klickar hem...?

 

Nåväl - här kan jag inte sitta och vara bitter, i säng med ungen sen egentid! Veckan som kommer bjuder på övernattningssällskap i två dagar så veckan lär schvisha förbi! I hope so. Sen har jag ledig helg och Jonas-mys att se framemot på fredag. Men så trevligt :-).

 

Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0