Det stora suget!

 
 
Lite inspiration kanske...? Gillar typ allt ;-)
 
från Ellos.
 
 
Också lite sneakpeak - joina IKEA fans sverige på fejjan om ni vill se allt från Ikea före alla andra ;-) Furu känns ju sådär men jag gillar skåpet!! Det ska stå modell för något annat vi ska göra här hemma. Typ snart. Hmm. 
 
 
Är ni också sugen på lite nytt till hemmet? Det är ju jag jämt men i år rycks jag med i höstnyheterna ruskigt lätt!! Beror ju alldeles helt klart på vädret och att hjärnan är inställd på höst men hjärtat på sommar. Typ en inre fajt och en ständig kamp mot vädergudarna... Nåja jag får väl vänta en månad innan jag dömer ut sommaren helt ;-)!
 
 
Status på källaren är att vi har hål nu i alla rum. Very fancy - och Ella grinade när hon såg att pappa gjort hål ;-). Men det går framåt. Undviker dock att titta för närgående på eländet, inser ju att mitt jobb kommer på slutet. Dammtorka, städa, dammtorka... Men ett litet jobb jämfört med vad Jonas gjort!!! Imorgon fortsätter min duktiga grovarbetare iallafall och jag flyr fältet som vanligt.
 
 
 
Nej nu blir det nog sängen här, jag är löjligt solbränd och det svider som fan så först lite smörj. Att man aldrig lär sig?! ;-)
 
Sov gott iallafall! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0