Inför källarkaos

Hej!
 
Kanelbulle?? Nope, jättefin sjal från Vintage by Fé.
 
 
Som ni ser - jättefin! Har länge letat efter en stor sjal att svepa runt halsen, klickade hem två ;-) Dessa sjalar är ganska dyra men hittade till bra pris här.
 
 
 
Fick även en liten present idag.. Tror det kallas muta ;-). En härlig höstfilt/poncho i mjukaste teddytyget. Nice.
 
 
Ja nu har även sambo semester! Firade det som sig bör med besök på buaoch snabbmat :-). Svärmor kom sen med jättegod jordgubbspaj att fylla ut våra redan fulla magar med. Ack, ack. Semester... Kan jag ha jämt! Nåja, någon jättevila blir det inte än på ett tag - imorgon drar projekt bila upp källaren igång. Jag hoppas det går klanderfritt, eller hur........ Jaja det blir väl bra när det är klart. Är ju tyvärr sambon som får dra största lasset, jag ska försöka hjälpa till så gott jag kan. Dvs rymma hemifrån och inte "hänga över axeln". Jag har iallafall förberett, tvättat all tvätt och packat en stoor väska ;-). Jo och laddat upp med öl en masse...
 
 
Nu blir det kvällen här så att vi orkar med morgondagen. Jag och Ella spenderar dagen med mamma/mormor och Jonas spenderar den med pappa/morfar. Bra uppdelning :-D!
 
 
Jo vet ni.. Idag fick jag även en torkvinda!!! Jag älskar den redan. Hänga ut lakan på tork, sååå härligt. Jag har saknat det ända sen 2009 då "våran" gamla rök. Jippie!!!!
 
Sov gott! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0